Bataie in public

Am mai auzit femei batute de barbati, dar nu mi-am imaginat niciodata ca o asemenea bataie inseamna mai mult decat o palma sau o imbranciala. Insa ce am vazut zilele trecute m-a dat peste cap complet. Nu imi pot scoate din minte aceasta scena. O mamica cu doi copilasi, o fetita cam de 5 anisori si un baietel cam de 3-4 anisori, a fost snopita in bataie, in parcul de joaca, de al ei sot. Dar asa bataie nu am vazut nici intre barbati. Si-a luat saraca femeie pumni dupa cap, in piept, in spate si a fost trantita jos si i-a dat cu picioarele in spate, de am crezut ca nu se mai ridica de jos. Asta in vazul copiilor, bunicilor si parintilor care erau acolo. La un moment dat a strigat o batrana sa o lase ca o omoara, iar barbatul, de etnie roma, a intrebat-o, aratandu-i pumnul, daca e treaba ei. Saracii copilasi, ti se rupea sufletul cum plangeau si cum tipau sa o lase in pace pe mama lor. Se bagau in fata „animalului” si tot degeaba. La un moment dat a venit si politia, dar era prea tarziu deoarece protagonistii plecasera fiecare in treaba lui.